pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Piotr Pawełczyk

Piotr Pawełczyk - autor


okładka książki - Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?
Piotr Pawełczyk (red.)

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, “Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej” zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu...
28.06 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Piotr Pawełczyk (red.)

Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej:- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako...
pozycja niedostępna

okładka książki - Socjotechniczne aspekty gry politycznej
Piotr Pawełczyk

Socjotechniczne aspekty gry politycznej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Celem prezentowanej książki jest wyjaśnienie teoretycznych i świadomościowych konsekwencji stosowania w analizie rzeczywistości społecznej analogii polityki do gry w rozumieniu sztuki scenicznej lub rywalizacji. Autor poszukuje odpowiedzi na pytanie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Polityczny model konsumpcji
Piotr Pawełczyk

Polityczny model konsumpcji

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Prezentowana książka zawiera próbę odpowiedzi na pytanie o wpływ polityki na codzienne życie. Autor stara się przedstawić rolę systemu politycznego w kształtowaniu i zaspokajaniu potrzeb konsumpcyjnych w warunkach realnego socjalizmu i...
pozycja niedostępna