pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Piotr Blaik

Piotr Blaik - autor


okładka książki - Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania
Piotr Blaik

Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem...
50.86 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Efektywność logistyki. Aspekt systemowy i zarządczy
Piotr Blaik

Efektywność logistyki. Aspekt systemowy i zarządczy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Poziom i wzrost efektywności oraz sukces przedsiębiorstw zależą w coraz większym stopniu od rozwoju i wdrożenia nowoczesnych koncepcji zarządzania, spośród których szczególną rolę odgrywa współczesna logistyka. Ze względu na rangę zagadnienia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje i kierunki zmian
Piotr Blaik, Anna Bruska, Sabina Kauf, Rafał Matwiejczuk

Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje i kierunki zmian

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów rynkowych. W niniejszej książce autorzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyczny łańcuch tworzenia wartości
Piotr Blaik, Rafał Matwiejczuk

Logistyczny łańcuch tworzenia wartości

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W pracy podjęta została próba zarysowania teoretyczno-metodologicznych aspektów logistycznego łańcucha tworzenia wartości oraz wstępnej identyfikacji jego struktury, w szczególności tworzących tę strukturę procesów logistycznych oraz potencjałów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Systemy i procesy zarządzania logiczno-marketingowego. Aspekt efektywnościowy