pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Philip Kotler

Philip Kotler - autor - strona 2


okładka książki - Marketing
Philip Kotler, Gary Armstrong

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET
W. Chan Kim, Renee Mauborgne, Tony Hsieh, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: twarda;
Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy
Jim Collins, Frances Hesselbein, Philip Kotler, James M. Kouzes, V. Kasturi Rangan, Judith Rodin

Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Zarządzanie to sztuka stawiania właściwych pytań i znajdowania na nie trafnych odpowiedzi. Książka zawiera pięć najważniejszych pytań, które musi postawić sobie każda organizacja. Zostały one sformułowane przez Petera Druckera, a odpowiadają na...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Marketing 3.0 (CD mp3)
Philip Kotler

Marketing 3.0 (CD mp3)

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: twarda;
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze...
pozycja niedostępna

okładka książki - Największe autorytety w biznesie. KOMPLET 3 KSIĄŻEK
Philip Kotler, Tom Peters, Peter F. Drucker

Największe autorytety w biznesie. KOMPLET 3 KSIĄŻEK

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Pakiet trzech bestsellerowych książek największych autorytetów w biznesie. Philip Kotler - legenda marketingu, Tom Peters - guru innowacji, Peter Drucker - ikona zarządzania. Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji Autorzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing 3.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing nie stoi w miejscu
Dipak C. Jain, Suvit Maesincee, Philip Kotler

Marketing nie stoi w miejscu

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kotler o marketingu. Jak tworzyć zdobywać i dominować na rynkach
Philip Kotler

Kotler o marketingu. Jak tworzyć zdobywać i dominować na rynkach

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Przemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji -- to...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing w sektorze publicznym
Philip Kotler, Nancy Lee

Marketing w sektorze publicznym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee jest wyjątkową publikacją na polskim rynku. Napisana prostym i zrozumiałym językiem, z setkami przykładów, umożliwia samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zaangażowanym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Podręcznik europejski
Philip Kotler, Gary Armstrong

Marketing. Podręcznik europejski

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne oddaje do rąk Czytelnika znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez guru współczesnego marketingu Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Ar ms trongiem,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing od A do Z
Philip Kotler

Marketing od A do Z

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od aktywów i zasobów firmy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing lateralny
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes

Marketing lateralny

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Philip Kotler

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Philip Kotler. Odpowiada na pytania na temat marketingu
Philip Kotler

Philip Kotler. Odpowiada na pytania na temat marketingu

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Zwięzłe odpowiedzi na podstawowe zagadnienia związane z marketingiem Wpływ Philipa Kotlera na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Ukończył ekonomię na University of Chicago, doktoryzował się w Massachusetts Institute of Technology....
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing narodów
Philip Kotler, Somkid Jatusripitak, Suvit Maesincee

Marketing narodów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: twarda;
Marketing narodów jest pierwszą książka, która przedstawia problem budowania bogactwa narodowego przy zastosowaniu zasad marketingu; pierwszą, która wskazuje konieczność łączenia polityki makroekonomicznej państwaz mikroekonomicznym...
pozycja niedostępna

Strona 2 z 2 : «12 (35 pozycji)