Księgarnia »
Indeks autorów »
Philip Kotler
Philip Kotler - autor
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i...
63.51
Wyślemy w czasie: 24 h
Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje....
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Giuseppe Stigliano
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka; Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej...
43.68
Wyślemy w czasie: 24 h
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić...
45.53
Wyślemy w czasie: 24 h
Philip Kotler
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda; Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na...
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się...
pozycja niedostępna
Philip Kotler
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu....
pozycja niedostępna
Philip Kotler
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda; Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś...
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych,...
pozycja niedostępna
Gary Armstrong, Philip Kotler
Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda; Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Książka. Wydawnictwo: Pearson Longman ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management. Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller s fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book...
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Książka. Wydawnictwo: Pearson Longman ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; The gold standard for today s marketing management student. Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world of marketing is changing everyday and in order for students to have...
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Nancy R. Lee, David Hessekiel
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka; Dobro popłaca to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe...
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Wald Pfoertsch
Książka. Wydawnictwo: septem ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B....
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Milton Kotler
Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda; Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby...
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Joel Shalowitz, Robert J. Stevens
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda; Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i...
pozycja niedostępna
Philip Kotler, John A. Caslione
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec...
pozycja niedostępna
Philip Kotler
Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda; Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz...
pozycja niedostępna
Philip Kotler
Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda; Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School...
pozycja niedostępna
Philip Kotler
Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School...
pozycja niedostępna