Księgarnia »
Indeks autorów »
Peter F. Drucker
Peter F. Drucker - autor
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: twarda; Lektura obowiązkowa dla wszystkich, których interesują koncepcje zarządzania, innowacyjności, przywództwa, efektywności i przystosowywania się do zmian Skuteczność menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji - bez względu...
87.66
Wyślemy w czasie: 24 h
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: twarda; Sztuka zarządzania w przedsiębiorstwie Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz...
87.66
Wyślemy w czasie: 24 h
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: Miękka; Wszechstronna książka Druckera, czerpiąca z jego najlepszych prac, traktuje o zarządzaniu, o jednostce i o społeczeństwie. Te problemy współczesnego świata, w połączeniu z jasnym i pełnym rozmachu stylem tworzą dzieło, które w...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania. Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na...
47.02
Wyślemy w czasie: 24 h
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; EFEKTYWNOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy. Peter F. Drucker Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie...
47.02
Wyślemy w czasie: 24 h
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda; Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach...
pozycja niedostępna
Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda; Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka świata na temat zarządzania Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2012; Rodzaj nośnika: twarda; Efektywności można się nauczyć. Co więcej, uczyć się jej trzeba. By osiągnąć sensowną efektywność, nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Nie wymaga ona jednak żadnego specjalnego daru, talentów czy szczególnego...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker, Josheph A. Maciariello
Książka. Wydawnictwo: Explanator ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda; Najbardziej doniosłe spośród idei Druckera zebrane zostały w jednym tomie. Książka, stanowiąca wybór z całości życiowego dorobku autora, jest kluczem do sposobu jego myślenia, stanowiącym swoistą esencję godnej podziwu spuścizny...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker, Michael Porter, Tom Peters
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda; W serii Klasyka zarządzania. Złota kolekcja prezentujemy książki światowych podziwianych autorytetów biznesu, których literatura ekonomiczna o międzynarodowej renomie stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda; Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach...
pozycja niedostępna
Philip Kotler, Tom Peters, Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda; Pakiet trzech bestsellerowych książek największych autorytetów w biznesie. Philip Kotler - legenda marketingu, Tom Peters - guru innowacji, Peter Drucker - ikona zarządzania. Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji Autorzy...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda; Książka zawiera najlepsze artykuły Petera F. Druckera opublikowane w,,Harvard Business Review. Większość z nich ukazała się w opublikowanej w 2004 r. przez MT Biznes książce Zawód menedżer. Niniejsza publikacja zawiera trzy nowe artykuły oraz...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda; Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru, specjalnych talentów czy specjalnego treningu....
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda; W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią być albo nie być organizacji w...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda; Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda; Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review. Przekazujemy do rąk czytelnika bezcenny zbiór jego najznakomitszych prac, wybranych...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka; Menedżer skuteczny to dzieło Petera F Druckera należące do klasyki zarządzania. Książka doczekała się niezliczonych wydań i tłumaczeń. Autor w przedmowie do najnowszego wydania tak mówi o tej książce: Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie...
pozycja niedostępna
Peter F. Drucker
Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda; Można mówić już o tysiącach menedżerów, którzy są gorliwymi czytelnikami książek Petera Druckera - ta pozycja przysporzy kolejnych. Zajmuje się ona tym - co, kiedy i dlaczego, taktykami i decyzjami, możliwościami i zagrożeniami, strukturami...
pozycja niedostępna