Księgarnia »
Indeks autorów »
Paweł Bryła
Paweł Bryła - autor
Paweł Bryła
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; W publikacji podjęto problematykę wykorzystywania informacji związanych ze zdrowiem w marketingu produktów żywnościowych, skupiając się przede wszystkim na oświadczeniach zdrowotnych i żywieniowych umieszczanych na etykietach. Wybór...
Zapowiedź - produkt dostępny wkrótce!
Paweł Bryła
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst...
pozycja niedostępna
Paweł Bryła, Tomasz Domański
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka; Erasmus mobility and employability researchA theoretical framework for European student mobilitiesInternational student mobility in Spain and selected results of the MERGE survey among former Erasmus participants in SpainThe German case study of...
pozycja niedostępna
Tomasz Domański, Paweł Bryła
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku...
pozycja niedostępna
Tomasz Domański, Paweł Bryła
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: - teoretycznych aspektach marketingu żywności, -...
pozycja niedostępna