pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Nirmalya Kumar

Nirmalya Kumar - autor


okładka książki - Strategia marek własnych
Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp

Strategia marek własnych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sprzedawcy wartości. Zarządzanie ofertą wartości handlowej
James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Naruc

Sprzedawcy wartości. Zarządzanie ofertą wartości handlowej

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sprzedawcy wartości
James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Narus

Sprzedawcy wartości

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni...
pozycja niedostępna