pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Nemezjusz M. Pazio

Nemezjusz M. Pazio - autor


okładka książki - Marketing. Teoria pragmatyczna. Podręcznik akademicki
Nemezjusz M. Pazio

Marketing. Teoria pragmatyczna. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy marketingu
Nemezjusz M. Pazio

Podstawy marketingu

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono...
pozycja niedostępna