pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Monika Wiśniewska-Kin

Monika Wiśniewska-Kin - autor


okładka książki - Smaki życia razem. Metafory wizualne w dyskursie dziecięcym
Aleksander Gemel, Monika Wiśniewska-Kin

Smaki życia razem. Metafory wizualne w dyskursie dziecięcym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika specjalna; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Publikacja pozwala nie tylko lepiej :zrozumieć sposób postrzegania świata przez dzieci, lecz także stanowi bardzo dobrą ilustrację tezy o wszechobecności metafor w myśleniu codziennym. Jej podstawowym celem było jednak stworzenie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Skuteczne zdziwienie. Zamieniam się w słuch, czyli opowieści dźwiękiem malowane
Monika Wiśniewska-Kin, Marta Ignerska

Skuteczne zdziwienie. Zamieniam się w słuch, czyli opowieści dźwiękiem malowane

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Dla dzieci / Edukacja i zabawa; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Obraz i tekst są nośnikami znaczenia. Warstwa wizualna dopełnia znaczenia tekstowe, a także wzbogaca tekst o jakości znaczeniowe i estetyczne. Warstwę tekstową tworzy krótki, zazwyczaj rymowany tekst, personifikujący głoski ukryte...
pozycja niedostępna

okładka książki - Skuteczne zdziwienie. Wyzwalająca myślenie nauka czytania
Monika Wiśniewska-Kin

Skuteczne zdziwienie. Wyzwalająca myślenie nauka czytania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Dla dzieci / Edukacja i zabawa; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Pierwsze kontakty z językiem istotnie pływają na późniejsze postawy czytelnicze dzieci. Znaczący w tym kontekście jest głos Ericha Fromma: To procesy edukacyjne powodują [..], że większość ludzi traci zdolność zachwytu, dziwienia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Świat w optyce dziecka. Reprezentacje obiektów przyrodniczych z dziecięcej perspektywy
Monika Wiśniewska-Kin, Eliza Rybska

Świat w optyce dziecka. Reprezentacje obiektów przyrodniczych z dziecięcej perspektywy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Publikacja rzuca nowe światło nie tylko na sam niezwykły dziecięcy potencjał ujawniany w sytuacjach zadaniowych, lecz także na konieczność odmiennego od dotychczasowego sposobu edukowania dzieci, a zwłaszcza wspierania rozwoju...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy
Monika Wiśniewska-Kin

Dominacja a wyzwolenie. Wczesnoszkolny dyskurs podręcznikowy i dziecięcy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Monika Wiśniewska-Kin akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do: wyrastania z egocentrycznego oglądu świata...
pozycja niedostępna

okładka książki - Miłość jest jak wiatrak czyli o poznawczej naturze metafor dziecięcych (+ CD)
Monika Wiśniewska-Kin

Miłość jest jak wiatrak czyli o poznawczej naturze metafor dziecięcych (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka Moniki Wiśniewskiej-KinMiłość jest jak wiatrak - czyli o poznawczej naturze metafor dziecięcych jest lekturą znakomitą teoretycznie, ale i mogąca zainspirować praktyków związanych z edukacją najmłodszych. Będąc świetnym przykładem rezygnacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć. Rozumienie pojęć przez dzieci (+ CD)
Monika Wiśniewska-Kin

Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć. Rozumienie pojęć przez dzieci (+ CD)

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka omawia zagadnienie rozumienia pojęć z wybranego kręgu znaczeniowego dzieci 7-10-letnich. W ramach podjętej problematyki omówiono zagadnienie rozumienia znaczenia pojęć wolicjonalnych i mentalnych z perspektywy dzieci, zdolności poznawcze...
pozycja niedostępna