pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Monika Skorek

Monika Skorek - autor


okładka książki - Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania
Monika Skorek

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych....
47.61 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny...
pozycja niedostępna