pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Monika Boguszewicz-Kreft

Monika Boguszewicz-Kreft - autor


okładka książki - Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Monika Boguszewicz-Kreft

Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2024; Oprawa: miękka;
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się...
69.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Promocja usług
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Promocja usług

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji...
45.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing doświadczeń
Monika Boguszewicz-Kreft

Marketing doświadczeń

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i...
57.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Promocja usług
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Promocja usług

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Doskonalenie zarządzania organizacją. Teoria i praktyka
Monika Boguszewicz-Kreft, Renata Gmińska, Katarzyna Sokołowska (red.)

Doskonalenie zarządzania organizacją. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Gwałtowne, szybkie i głębokie przeobrażenia otoczenia wymuszają zmiany w zarządzaniu i organizacji współczesnych jednostek gospodarczych. Zmianom tym towarzyszy ewolucja wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania.Niniejsze opracowanie,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przedsiębiorstwa i ich interesariusze. Relacje marketingowe i CSR
Monika Boguszewicz-Kreft (red.)

Przedsiębiorstwa i ich interesariusze. Relacje marketingowe i CSR

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Na stronach niniejszej publikacji czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia
Monika Boguszewicz-Kreft, Małgorzata Rozwkitalska (red.)

Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym jest poświęcona ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Monika Boguszewicz-Kreft

Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie doświadczeniem klienta w usługach
Monika Boguszewicz-Kreft

Zarządzanie doświadczeniem klienta w usługach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: ;
Zarządzanie doświadczeniem klienta w...
pozycja niedostępna