pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Mirosław Marczak

Mirosław Marczak - autor


okładka książki - Promocja usług
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Promocja usług

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji...
45.94 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Promocja usług
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Promocja usług

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne
Mirosław Marczak

Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i...
pozycja niedostępna