pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Mirosław Hamrol

Mirosław Hamrol - autor


okładka książki - Analiza finansowa przedsiębiorstwa. Ujęcie sytuacyjne
Mirosław Hamrol (red.)

Analiza finansowa przedsiębiorstwa. Ujęcie sytuacyjne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: twarda;
Książka jest kompleksową prezentacją kluczowych zagadnień z analizy finansowej przedsiębiorstwa. Jej cechą charakterystyczną jest wnioskowanie analityczne, które dotyczy konkretnego przedsiębiorstwa. Umożliwia to czytelnikowi poznanie skali...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza wartości jako narzędzie optymalizacji kosztów własnych przedsiębiorstwa
Wiktor Gabrusewicz, Mirosław Hamrol, Edmund Kurtys, Henryk Sobolewski

Analiza wartości jako narzędzie optymalizacji kosztów własnych przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik ukazuje analizę wartości jako jedno z ważnych narzędzi doskonalenia wyrobów gotowych, optymalizacji ich kosztów własnych i poprawy efektywności działania przedsiębiorstwa. Autorzy nie tylko przedstawili, na czym polega istota...
pozycja niedostępna