pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Mirosław Bujko

Mirosław Bujko - autor


okładka książki - Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski

Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych...
40.44 
Wyślemy w czasie: 24 h