Księgarnia »
Indeks autorów »
Michał Kucia
Michał Kucia - autor
Michał Kucia
E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes; W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie koncepcji zaangażowania klienta...
21.00
Wyślemy w czasie: 24 h
Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu,...
pozycja niedostępna