pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Michael E. Gerber

Michael E. Gerber - autor


pudełko audiobooku - Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Michael E. Gerber

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Audiobook. Wydawca: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2015; Rodzaj nośnika: CD;
Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców! Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Michael E. Gerber

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 40.97 zł  37.06 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 40.97 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mit przedsiębiorczości
Michael E. Gerber

Mit przedsiębiorczości

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców. Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mit przedsiębiorczości. Seria: Horyzonty biznesu
Michael E. Gerber

Mit przedsiębiorczości. Seria: Horyzonty biznesu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten...
pozycja niedostępna