pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marzena Kramarz

Marzena Kramarz - autor


okładka książki - Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Kontekst zrównoważonego rozwoju
Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Kontekst zrównoważonego rozwoju

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar, ocena, strategie
Marzena Kramarz

Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar, ocena, strategie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono...
pozycja niedostępna