pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Maryla Hopfinger

Maryla Hopfinger - autor


okładka książki - Literatura i media. Po 1989 roku
Maryla Hopfinger

Literatura i media. Po 1989 roku

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Naukowa ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę - jej przemiany właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów przeobrażenia literatury drukowanej rozwój literatury audialnej...
23.71 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku
Maryla Hopfinger (red.)

Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Naukowa ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media. Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Doświadczenia audiowizualne
Maryla Hopfinger

Doświadczenia audiowizualne

Książka. Wydawnictwo: Sic ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Antropologia; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia kształtowanie się kultury audiowizualnej i jej współczesnych przemian. Interesuje się starymi mediami: słowem, obrazem, literaturą w nowej sytuacji komunikacyjnej, mową w potocznym porozumiewaniu się ludzi,...
pozycja niedostępna