pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marta Połeć

Marta Połeć - autor


okładka książki - Antropologia organizacji. Jak prowadzić badania terenowe?
Monika Kostera, Paweł Krzyworzeka, Marta Połeć

Antropologia organizacji. Jak prowadzić badania terenowe?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Pierwsze wydaniepodręcznika napisanego z myślą o studentkach i studentach oraz badaczkach i badaczach, zainteresowanych prowadzeniem własnych etnografii organizacji. Celem publikacji jest nie tylko zapoznanie Czytelniczek i Czytelników...
64.47 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Artyści uliczni polskich miast
Marta Połeć

Artyści uliczni polskich miast

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Publikacja Marty Połeć Artyści uliczni polskich miast jest nie tylko niezwykle interesującą i zajmującą opowieścią o ulicznych artystach Polski, lecz także ważnym głosem nauk organizacji i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kontrolowana? Kultura. Etnografia krakowskich występów ulicznych
Marta Połeć

Kontrolowana? Kultura. Etnografia krakowskich występów ulicznych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Tematem książki jest etnograficzny opis i analiza działalności artystów ulicznych na terenie Starego Miasta w Krakowie. Celem badań było dynamiczne przedstawienie kultury organizacji nieformalnej tworzonej przez performerów....
pozycja niedostępna