Księgarnia »
Indeks autorów »
Marta Najda-Janoszka
Marta Najda-Janoszka - autor
Marta Najda-Janoszka
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Extant management literature provides a quite comprehensive picture of the dynamic nature of value creation, whereas value appropriation has received much less scholarly attention. The number of research works devoted to the complex issues of...
pozycja niedostępna
Małgorzata Bednarczyk, Marta Najda-Janoszka (red.)
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka; Książka pozwoli na:zmianę optyki postrzegania specyfiki przebiegu procesu innowacji w turystyce- poznanie i skuteczne wykorzystanie efektów synergii wewnętrznych i zewnętrznych źródeł zdolności do innowacji mikro, małych i średnich...
pozycja niedostępna