pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marta Juza

Marta Juza - autor


okładka książki - Szkice z socjologii zawodów kreatywnych. Praca - design - strategie komunikacyjne
Paulina Rojek-Adamek, Marta Juza (red.)

Szkice z socjologii zawodów kreatywnych. Praca - design - strategie komunikacyjne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wychodząc naprzeciw wyzwaniom zmieniających się relacji i zależności społeczno‑gospodarczych świata postindustrialnego, potrzebie lepszego poznania definicji sektorów kreatywnych, a także...
29.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Między wolnością a nadzorem. Internet w zmieniającym się społeczeństwie
Marta Juza

Między wolnością a nadzorem. Internet w zmieniającym się społeczeństwie

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Internet jest powszechnie uważany za królestwo wolności. Częste są opinie, że w internecie można opublikować wszystko i że nikt nad tym nie panuje, że technologia ta nie pozwala na sprawowanie jakiejkolwiek kontroli nad ludźmi. W...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kultura Internetu w Polsce. Od akademickich początków do upowszechnienia zjawiska
Marta Juza

Kultura Internetu w Polsce. Od akademickich początków do upowszechnienia zjawiska

Książka. Wydawnictwo: Antykwa ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Autorka wnika w zbiorowość pionierów Internetu w Polsce, w środowisko, które wywarło znaczny wpływ na przemiany w naszym kraju. Zagadnienie to jest nowe i mało intelektualnie przetworzone, dość...
28.77 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wielka sieć. E-seje z socjologii Internetu
Kazimierz Krzysztofek, Michał Podgórski, Marta Grabowska, Albert Hupa, Marta Juza

Wielka sieć. E-seje z socjologii Internetu

Książka. Wydawnictwo: TRIO ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Internet potraktowany nie tylko jako medium komunikacji, ale przede wszystkim jako alternatywny środek społeczny, za pomocą którego znajduje ujście coraz więcej zarówno intelektualnej, jak też i emocjonalnej energii ludzkiej. Autor ukazał te zjawiska...
pozycja niedostępna