pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Mark Joyner

Mark Joyner - autor


okładka książki - Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat
Mark Joyner

Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Mark Joyner

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Prosta droga do celu / Simpleology
Mark Joyner

Prosta droga do celu / Simpleology

Książka. Wydawnictwo: VM Group ; Kategoria: Książki / Książki inne; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Sukces jest prosty do osiągnięcia i naukowo odtwarzalny, jeśli znasz pięć jego praw. `Prosta droga do celu. Simpleology` dowodzi, że sukces i szczęście są łatwiejsze do osiągnięcia niż nam się wydaje. W zasadzie wszyscy mogą sobie zapewnić...
pozycja niedostępna