pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Mariola Ciszewska-Mlinaric

Mariola Ciszewska-Mlinaric - autor


okładka książki - Strategia korporacji
Mariola Ciszewska-Mlinarić, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska

Strategia korporacji

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania...
43.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw. Historie opowiedziane z pasją
Mariola Ciszewska-Mlinaric (red.)

Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw. Historie opowiedziane z pasją

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Globalizacja świata dotyka nas w każdym wymiarze naszego życia. Tym, co umyka często uwadze, jest fakt, że globalizacja jest produktem działania istotnej mniejszości firm i korporacji. Większość organizacji gospodarczych zawsze była...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw
Mariola Ciszewska-Mlinaric

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Czy w XXI wieku dystans ma znaczenie dla międzynarodowego biznesu Czy i w jaki sposób wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw decydujących się na ekspansję zagraniczną Istnieje wiele argumentów przemawiających za tezą, że dystans...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia korporacji
Mariola Ciszewska-Mlinaric, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska

Strategia korporacji

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące...
pozycja niedostępna