Księgarnia »
Indeks autorów »
Maria Sławińska
Maria Sławińska - autor
Maria Sławińska, Hubert Witczak
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Rozwój studiów doktoranckich (określanych obecnie jako studia trzeciego stopnia) sprawia, że coraz ważniejsza jest wiedza o wymaganiach, jakie musi spełniać rozprawa doktorska. Autorzy w książce przedstawili więc: ekonomię i zarządzanie jako...
pozycja niedostępna
Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska, Henryk Mruk
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka; W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji...
pozycja niedostępna
Maria Sławińska (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Niniejsza publikacja stanowi kolejne opracowanie w ramach serii Studia Doktorantów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu- Autorami zawartych w niej artykułów są doktoranci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania....
pozycja niedostępna
Maria Sławińska (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Praca ma charakter studium teoretyczno-empirycznego. W części teoretycznej zostaną wyjaśnione uwarunkowania funkcjonowania współczesnego handlu, ze szczególnym uwzględnieniem procesu globalizacji rynku i jego wpływu na strategie...
pozycja niedostępna
Maria Sławińska
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka; W książce zostały przedstawione podstawowe procesy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie.Książka przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, ale powinna zainteresować również kadrę...
pozycja niedostępna
Maria Sławińska, Jan Mikołajczyk (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Materiały Dydaktyczne nr 135. Do książki dołączona jest płyta...
pozycja niedostępna
Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o...
24.65
Wyślemy w czasie: 24 h