Księgarnia »
Indeks autorów »
Maria Romanowska
Maria Romanowska - autor - strona 2
Maria Romanowska, Władysław Pluta
Książka. Wydawnictwo: Bosz ; Kategoria: Książki / Sztuka / Malarstwo i rysunek; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda; Album z serii Kolekcja Muzeum Narodowego w Krakowie prezentuje dzieła jednego z najwybitniejszych artystów polskich, Stanisława Wyspiańskiego. Wszechstronnie utalentowany w dziedzinie literatury i sztuk pięknych, wizjoner i historiozof, stworzył...
pozycja niedostępna
Maria Romanowska, Sylwia Stadnik
Książka. Wydawnictwo: Ston 1 ; Kategoria: Książki / Poradniki / Kuchnia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka; Smaki kuchni francuskiej to poradnik kulinarny, który pozwala zasmakować w samodzielnie przyrządzonychm specjałach rodem znad Loary.Książka zawiera: krótką charakterystykę francuskiego stylu jedzenia minisłownik określeń związanych z...
pozycja niedostępna
Maria Romanowska (red.)
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka; W książce omówiono kolejno: przedmiot i specyfikę nauk organizacji i zarządzania, ewolucję nauki na tle rozwoju praktyki i zarządzania, problematykę człowieka i zespołu, rolę kultury w zarządzaniu, problem podejmowania decyzji oraz zbiór...
pozycja niedostępna
Margareta Kallin, Maria Romanowska
Książka. Wydawnictwo: Exlibris ; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Słowniki; Rok wydania: 2003; Oprawa: twarda; Podręczny, praktyczny słownik szwedzko-polski i polsko-szwedzki zawierający słowa i zwroty występujące w potocznym języku szwedzkim. Niezbędny w codziennych rozmowach w domu, podróży i biznesie. Zawiera około 100 tysięcy słów i znaczeń,...
pozycja niedostępna
Maria Romanowska (red.)
Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka; Mija piętnasty rok transformacji polskiej gospodarki. Jak poradziły sobie polskie przedsiębiorstwa z wyzwaniami gospodarki rynkowej Jak zmieniły swoje strategie, relacje z klientami i dostawcami, metody walki konkurencyjnej W jakim...
pozycja niedostępna