Księgarnia »
Indeks autorów »
Maria Barłowska
Maria Barłowska - autor
Maria Barłowska
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka; Książka pt. Nasz Kochanowski Studia z recepcji poety w wieku XVII jest zbiorem prac poświęconych odczytaniom nawiązań do twórczości Jana Kochanowskiego w tekstach w większości nieznanych, wydobytych z rękopisów. Część pierwsza, obejmująca...
26.62
Wyślemy w czasie: 24 h
Maria Barłowska
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda; Książka jest pierwszą próbą całościowego spojrzenia na tradycję oratorską zachowaną w rękopisach XVII-poł.XVIII wieku, dokonaną na podstawie badań źródłowych, obejmujących ponad 140 manuskryptów. Analiza wybranych inwentarzy bibliotecznych dowiodła...
44.53
Wyślemy w czasie: 24 h
Maria Barłowska
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka; Okruchy. Studia o wierszach odnalezionych w rękopisach XVII...
52.13
Wyślemy w czasie: 24 h
Maria Barłowska, Małgorzata Ciszewska
Książka. Wydawnictwo: Instytut Badań Literackich PAN ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda; Kolejny tom z serii przynosi zbiór tekstów funeralnych oratora uznanego przez współczesnych za klasyka, które zostały włączone do kanonu XVII-wiecznego wykształcenia retorycznego, zarówno jako wzory do naśladowania, jak i pomniki...
pozycja niedostępna
Maria Barłowska, Agnieszka Budzyńska-Daca, Piotr Wilczka (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Podręcznik prezentuje nowoczesne podejście do retoryki. Łączy wiedzę z historii i teorii retoryki z jej współczesnym zastosowaniem w różnych dziedzinach nauki i życia społecznego: literaturoznawstwie, językoznawstwie, reklamie, public...
pozycja niedostępna