pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Maria Aluchna

Maria Aluchna - autor


okładka książki - Własność a corporate governance. Systemy, rynki, przedsiębiorstwa
Maria Aluchna

Własność a corporate governance. Systemy, rynki, przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompletne i bardzo rzetelne studium, podejmujące próbę identyfikacji związków i zależności między strukturą własności a ładem korporacyjnym na poziomie systemów, na poziomie rynków i instytucji oraz na poziomie przedsiębiorstwa....
pozycja niedostępna

okładka książki - Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji. Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne
Maria Aluchna, Joanna Cygler, Grzegorz Materna, Marzanna K. Witek-Hajduk

Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji. Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Kooperencja staje się nieodzownym elementem współczesnej gospodarki światowej. Dowodzą tego rosnąca powszechność zjawiska w skali międzynarodowej oraz jego znaczenie dla rozwoju poszczególnych sektorów i korporacji, jak również dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne wyzwania dla przedsiębiorstw. Komunikacja z rynkiem. Zarządzanie produktami. Motywowanie pracowników
Maria Aluchna (red.)

Współczesne wyzwania dla przedsiębiorstw. Komunikacja z rynkiem. Zarządzanie produktami. Motywowanie pracowników

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie japońskie
Maria Aluchna, Piotr Płoszajski (red.)

Zarządzanie japońskie

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zarządzanie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku
Maria Aluchna, Mikołaj Pindelski, Piotr Płoszajski

Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku to analiza nowego podejścia w zarządzaniu (attention economy), akcentującego znaczenie uwagi jako rzadkiego, ograniczonego zasobu. Attention economy oznacza nową strukturę rynku, rządzącego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mechanizmy Corporate Governance w spółkach giełdowych
Maria Aluchna

Mechanizmy Corporate Governance w spółkach giełdowych

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: ;
ZE WSTĘPU Niniejsza praca poświecona jest zagadnieniom nadzoru korporacyjnego w Polsce i na świecie. Nadzór korporacyjny (ang. corporate governance) odnosi się do wzajemnych relacji grup zaangażowanych w powodzenie przedsięwzięcia, jakim...
pozycja niedostępna