Księgarnia »
Indeks autorów »
Marek Panfil
Marek Panfil - autor
Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Sławomir Augustyn, Marek Panfil
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka; Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody...
105.92
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: Miękka; Książka stanowi kontynuację i uzupełnienie poprzednich publikacji wydanych przez Poltext (Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki oraz Dylematy wyceny przedsiębiorstwa). Tym razem przedmiotem analizy jest wycena kilkunastu...
pozycja niedostępna
Marek Panfil, Andrzej Szablewski (red.)
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka; Książka jest zbiorem tekstów, które wszystkie razem i każdy z osobna są znakomitym przykładem łączenia wysokiej, wnikliwej fachowości z umiejętnością zaciekawienia odbiorcy. Jest to dzieło zarówno naukowe, jak i w najlepszym tego...
70.61
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Marek Panfil, Andrzej Szablewski (red.)
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Książka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki z 2011 roku pod redakcją...
pozycja niedostępna
Marek Panfil, Andrzej Szablewski (red.)
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda; Business valuation is invariably linked with the focus on value maximisation. The goal of every company is to increase its equity, which requires the development and implementation of a long-term value creation strategy. The economic value of...
pozycja niedostępna
Marek Panfil (red.)
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Publikacja dotyczy wiodących form (własnego i obcego) zewnętrznego finansowania rozwoju przedsiębiorstwa, począwszy od inwestycji kapitałowych funduszy venture capital, przez pożyczkę, do emisji akcji w drodze pierwszej oferty publicznej oraz...
pozycja niedostępna
Marek Panfil (red.)
Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka; Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik wyceny poprzez analizę konkretnych przykładów firm,...
pozycja niedostępna