Księgarnia »
Indeks autorów »
Marek Bugdol
Marek Bugdol - autor
Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Teoria, poetyka, historia literatury; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Zdaniem Henryego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekonaniu, że...
40.44
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: twarda; Zdaniem Henry ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da - tym samym utwierdzają absolwentów w...
42.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Marek Bugdol, Daniel Puciato
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka; Zmiany klimatyczne mają olbrzymi wpływ na funkcjonowanie firm - głównie przemysłowych. Wymuszają zastosowanie w nich różnych rozwiązań technologicznych, normatywnych (np. ISO 14001) i społecznych (np. Corporate Social Responsibility,...
32.58
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Marek Bugdol, Izabela Stańczyk
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka; Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych...
41.76
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa...
pozycja niedostępna
Marek Bugdol, Piotr Jedynak (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda; W książce podjęto próbę ukazania ważnych wymiarów i problemów wyznaczających sferę jakości zarządzania współczesnymi organizacjami. Autorzy uwzględnili zarówno kontekst otoczenia, jak i działań dostosowawczych podejmowanych...
46.62
Wyślemy w czasie: 24 h
Katarzyna Szczepańska, Marek Bugdol (red.)
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Publikacja porusza interesujące i aktualne problemy związane z nowoczesnym zarządzaniem przedsiębiorstwem z wykorzystaniem podejścia procesowego. Przeobrażenia zachodzące na światowych rynkach, zmiany technologiczne i...
55.25
Wyślemy w czasie: 24 h
Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Celem pracy jest wskazanie na rolę i znaczenie sprawiedliwości w zarządzaniu organizacjami, a szczególnie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.Pierwsza część publikacji dotyczy roli i znaczenia sprawiedliwości w wybranych procesach...
pozycja niedostępna
Marek Bugdol, Piotr Jedynak
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Trzy dogmaty zarządzania Każda firma, instytucja i organizacja ma własną kulturę pracy, która stanowi wypadkową rynkowych doświadczeń, specyfiki branży, a nawet charakteru założycieli, właścicieli oraz kadry menedżerskiej. Jeśli chodzi o...
pozycja niedostępna
Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy...
pozycja niedostępna
Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda; Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy....
pozycja niedostępna
Jan Stępniewski, Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; WYSZUKAJ Opis i tytuł Tytuł książki Autor i Redaktor ISBN OFERTA SPECJALNA oferta specjalna rabat 15%!!! więcej>> ZAPOWIEDZI NOWOŚCI HUMANISTYKABibliotekoznawstwo, informacja naukowa Dziennikarstwo, komunikacja społeczna Etnologia, antropol....
pozycja niedostępna
Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; W książce omówiono teorię i sposoby podejścia do zagadnienia jakości oraz problematykę wdrażania i doskonalenia systemów zarządzania jakością. Przedstawiono metody pomiaru jakości, akcentując rolę i znaczenie czynników organizacyjnych oraz społecznych...
pozycja niedostępna
Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Pierwszy w świecie certyfikat ISO 9001 w administracji publicznej uzyskało w 1995 r. kanadyjskie miasto Sain-Augustine de Desmonres, należące do Wspólnoty Miejskiej Quebec w Kanadzie. Od tego momentu wzrasta zainteresowanie wdrażaniem...
pozycja niedostępna
Marek Bugdol
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Już ponad dwadzieścia lat temu wykazano, że organizacje odnoszące sukcesy rynkowe mają wyraźnie określone systemy wartości. Nie ulega wątpliwości, że wartości organizacyjne są niezbędne do realizacji strategii marketingowej. Istnieje wiele dowodów...
pozycja niedostępna