pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marcin Komor

Marcin Komor - autor


okładka książki - Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe
Marcin Komor

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Euromarketing Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Marcin Komor

Euromarketing Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów...
pozycja niedostępna