pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marcin Chłodnicki

Marcin Chłodnicki - autor


okładka książki - Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel

Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka ta pomoże Ci:przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Marcin Chłodnicki

Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka ta pomoże Ci:-przygotować lepsze i unikatowe usługi,-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,-poprawić rentowność i stabilność biznesu,-oferować klientom autentyczną korzyść.Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Usługi profesjonalne. Przez jakość do lojalności klientów
Marcin Chłodnicki

Usługi profesjonalne. Przez jakość do lojalności klientów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka omawia w sposób kompleksowy specyfikę usług profesjonalnych. W kolejnych rozdziałach autor przedstawia zastosowanie marketingu w usługach, opisuje jego mechanizmy oraz porusza problematykę lojalności klientów wobec tych usług. Marketing...
pozycja niedostępna