pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Rószkiewicz

Małgorzata Rószkiewicz - autor


okładka książki - Projektowanie badań społeczno-ekonomicznych. Rekomendacje i praktyka badawcza
Małgorzata Rószkiewicz, Jolanta Perek-Białas, Dorota Węziak-Białowolska

Projektowanie badań społeczno-ekonomicznych. Rekomendacje i praktyka badawcza

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W książce podjęto ważny problem projektowania badań społeczno-ekonomicznych. Skoncentrowano się na zagadnieniu planowania i organizacji badań empirycznych. Unikalną cechą pracy jest rozpoczęcie rozważań od paradygmatu teoretycznego leżącego u...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kompozycja działań związanych z wiedzą a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa
Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska

Kompozycja działań związanych z wiedzą a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Wstęp Choć zarówno w polskiej, jak i światowej literaturze widać zmniejszenie zainteresowania zarządzaniem wiedzą w organizacjach w porównaniu z okresem przełomu wieków (co zapewne wynika z konieczności zajęcia się problemami związanymi z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Orientacja na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa
Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska

Orientacja na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wstęp Praca składa się z trzech rozdziałów i aneksu. Pierwszy rozdział opisuje koncepcję badania. Punktem wyjścia jest prezentacja problemu badawczego na tle krajowej i zagranicznej literatury odnoszącej się do wiedzy w przedsiębiorstwie,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Małgorzata Rószkiewicz

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarys metod statystyki wielowymiarowej z wykorzystaniem programów komputerowych STATGRAPHICS wersja 6 oraz SPSS wersja 5