Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Pańczyk
Małgorzata Pańczyk - autor
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka; Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się w części...
48.28
Wyślemy w czasie: 24 h
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka; Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów:1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy2. Psychologia w reklamie3. Prawo i etyka w reklamie4. Strategia komunikacji marki5. Planowanie kampanii...
pozycja niedostępna
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka; Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się w części...
pozycja niedostępna
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz...
51.79
Wyślemy w czasie: 24 h
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix...
46.13
Wyślemy w czasie: 24 h
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również rodzaje i procedury...
43.99
Wyślemy w czasie: 24 h
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka; Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych....
pozycja niedostępna
Małgorzata Pańczyk
Książka. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka; Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami...
pozycja niedostępna
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów...
pozycja niedostępna
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: Empi2_ ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne...
pozycja niedostępna
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka; Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się w...
pozycja niedostępna
Małgorzata Pańczyk
Podręcznik. Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; Podręcznik podzielony jest na trzy części:CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWECZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCHCZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWEPodręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika...
pozycja niedostępna