Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Małgorzata Lisowska-Magdziarz - autor
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; Opis semiotyki wszystkich mediów i całej komunikacji masowej jestniemożliwy, bo musiałaby to być semiotyka wszystkiego. Możnajednak badać media przy pomocy narzędzi semiologicznych, odkrywającw ten sposób wewnętrzne mechanizmy...
37.47
Wyślemy w czasie: 24 h
Agnieszka Całek, Karolina Lachowska, Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Marcin Pielużek, Rafał Wietoszko
Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka; Przystępując do pracy nad tą książką, wiedzieliśmy, czego się spodziewać: dobrze znamy literaturę przedmiotu i na co dzień obserwujemy polską mediasferę. Chcieliśmy tylko pokazać, jak można badać nienawiść w mediach za...
pozycja niedostępna
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Jak być pięknym, młodym, zdrowym, bogatym i dobrze wyglądać nago Makeover shows, telewizyjne opowieści o transformacyjne dostarczają nam historii o kobietach i mężczyznach którzy przy pomocy środków, wiedzy i zachęty ze strony mediów masowych...
pozycja niedostępna
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Książka. Wydawnictwo: Łośgraf ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Praca Socjalna i Resocjalizacja; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Autorka jako pierwsza na polskim rynku wydawniczym podejmuje problematykę komercyjnej popkultury dziecięcej. W rozdziale wstępnym omawia kwestie enkulturacji, socjalizacji, kształtowania kompetencji komunikacyjnych i kulturowych oraz roli w...
pozycja niedostępna
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Media powszednie. Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym P
Infosferę współczesnego człowieka kształtują dzisiaj szerokie paradygmaty medialne: infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja i melodramatyzacja, a także przystosowanie zawartości mediów do męskiej i kobiecej bazy rodzajowej...
pozycja niedostępna
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Oprawa: miękka; Książka opowiada o muzycznych teledyskach i o reklamach telewizyjnych przeznaczonych dla młodzieży. Zawiera analizy budowy, języka, ikonografii i uwarunkowań rynkowych reklam telewizyjnych i muzycznych wideoklipów na tle współczesnej kultury...
pozycja niedostępna
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Oto praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie...
pozycja niedostępna
Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Książka. Wydawnictwo: Nieruchomości i Finanse ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka; Jest to pierwszy w polskim piśmiennictwie praktyczny poradnik korzystania z analizy zawartości prasy, radia, telewizji jako narzędzia w badaniach komunikowania masowego. Jest napisany w przystępnym...
pozycja niedostępna