pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Lisowska-Magdziarz

Małgorzata Lisowska-Magdziarz - autor


okładka książki - Znaki na uwięzi. Od semiologii do semiotyki mediów
Małgorzata Lisowska-Magdziarz

Znaki na uwięzi. Od semiologii do semiotyki mediów

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Opis semiotyki wszystkich mediów i całej komunikacji masowej jestniemożliwy, bo musiałaby to być semiotyka wszystkiego. Możnajednak badać media przy pomocy narzędzi semiologicznych, odkrywającw ten sposób wewnętrzne mechanizmy...
37.47 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nienawiść w mediach. Diagnoza i badanie
Agnieszka Całek, Karolina Lachowska, Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Marcin Pielużek, Rafał Wietoszko

Nienawiść w mediach. Diagnoza i badanie

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Przystępując do pracy nad tą książką, wiedzieliśmy, czego się spodziewać: dobrze znamy literaturę przedmiotu i na co dzień obserwujemy polską mediasferę. Chcieliśmy tylko pokazać, jak można badać nienawiść w mediach za...
pozycja niedostępna

okładka książki - Feniksy, łabędzie, motyle. Media i kultura transformacji
Małgorzata Lisowska-Magdziarz

Feniksy, łabędzie, motyle. Media i kultura transformacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Jak być pięknym, młodym, zdrowym, bogatym i dobrze wyglądać nago Makeover shows, telewizyjne opowieści o transformacyjne dostarczają nam historii o kobietach i mężczyznach którzy przy pomocy środków, wiedzy i zachęty ze strony mediów masowych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pasażer z tylnego siedzenia Media, reklama i wychowanie w społeczeństwie konsumpcyjnym
Małgorzata Lisowska-Magdziarz

Pasażer z tylnego siedzenia Media, reklama i wychowanie w społeczeństwie konsumpcyjnym

Książka. Wydawnictwo: Łośgraf ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Praca Socjalna i Resocjalizacja; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Autorka jako pierwsza na polskim rynku wydawniczym podejmuje problematykę komercyjnej popkultury dziecięcej. W rozdziale wstępnym omawia kwestie enkulturacji, socjalizacji, kształtowania kompetencji komunikacyjnych i kulturowych oraz roli w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Media powszednie. Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym P
Małgorzata Lisowska-Magdziarz

Media powszednie. Środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym P

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Infosferę współczesnego człowieka kształtują dzisiaj szerokie paradygmaty medialne: infotainment, edutainment, democratainment, tabloidyzacja i melodramatyzacja, a także przystosowanie zawartości mediów do męskiej i kobiecej bazy rodzajowej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Bunt na sprzedaż. Przemysł muzyczny - reklama - semiotyka
Małgorzata Lisowska-Magdziarz

Bunt na sprzedaż. Przemysł muzyczny - reklama - semiotyka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Oprawa: miękka;
Książka opowiada o muzycznych teledyskach i o reklamach telewizyjnych przeznaczonych dla młodzieży. Zawiera analizy budowy, języka, ikonografii i uwarunkowań rynkowych reklam telewizyjnych i muzycznych wideoklipów na tle współczesnej kultury...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza tekstu w dyskursie medialnym. Przewodnik dla studentów
Małgorzata Lisowska-Magdziarz

Analiza tekstu w dyskursie medialnym. Przewodnik dla studentów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Oto praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza zawartości mediów
Małgorzata Lisowska-Magdziarz

Analiza zawartości mediów

Książka. Wydawnictwo: Nieruchomości i Finanse ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Jest to pierwszy w polskim piśmiennictwie praktyczny poradnik korzystania z analizy zawartości prasy, radia, telewizji jako narzędzia w badaniach komunikowania masowego. Jest napisany w przystępnym...
pozycja niedostępna