pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Kuśpit

Małgorzata Kuśpit - autor


okładka książki - Podmiotowe uwarunkowania radzenia sobie ze stresem w środowisku szkolnym młodzieży uzdolnionej artystycznie
Małgorzata Kuśpit

Podmiotowe uwarunkowania radzenia sobie ze stresem w środowisku szkolnym młodzieży uzdolnionej artystycznie

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Publikacja znacznie uzupełnia wiedzę na temat funkcjonowania uczniów uzdolnionych artystycznie oraz, co więcej, wskazuje na specyfikę poszczególnych uzdolnień. Dzięki temu można określić różnice w sytuacji radzenia sobie ze...
32.06 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kompetencje osobowościowe i twórcze. Psychologiczne uwarunkowania kreatywności pracowników
Barbara Mróz, Agata Chudzicka-Czupała, Małgorzata Kuśpit

Kompetencje osobowościowe i twórcze. Psychologiczne uwarunkowania kreatywności pracowników

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Chociaż na rynku wydawniczym istnieje wiele prac poświęconych problematyce twórczości, książka ta stanowi pozycję wyróżniającą się. Otrzymaliśmy w niej sporą dawkę wiedzy o tym, czym są kompetencje osobowościowe i twórcze...
pozycja niedostępna

okładka książki - Annales UMCS, sec. J (Pedagogia-Psychologia), vol. XXV, 1-2
Małgorzata Kuśpit (red.)

Annales UMCS, sec. J (Pedagogia-Psychologia), vol. XXV, 1-2

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Tematyka niniejszego tomu koncentruje się na mechanizmach funkcjonowania i zachowania człowieka z perspektywy interdyscyplinarnej. Zaprezentowane w nim prace mają charakter zarówno refleksji teoretycznych, jak i doniesień z badań empirycznych....
pozycja niedostępna

okładka książki - Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Małgorzata Kuśpit

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca...
9.01 
Wyślemy w czasie: 7 dni