pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Kieżel

Małgorzata Kieżel - autor


okłakda ebooka - Innowacje w marketingu banków detalicznych
Małgorzata Kieżel

Innowacje w marketingu banków detalicznych

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w bankach detalicznych, szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji...
17.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel

Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Customer engagement is a customer s voluntary contribution of resources to a firm s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego...
70.27 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni