Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka - autor
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Justyna M. Bugaj
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Zawiera oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów zachodzących we współczesnych...
37.73
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych...
37.73
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Katarzyna Czernek (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Praktycy i badacze szukający odpowiedzi na pytanie o efektywne sposoby działania współczesnych organizacji muszą stawić czoło licznym dylematom wynikającym z tempa i złożoności zmian w otoczeniu. Metody, narzędzia i działania,...
pozycja niedostępna
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aleksander S. Marcinkowski, Agata Motyl-Adamczyk
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Analizowany przez Autorów temat jest ważny zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Praca stanowi ciekawe studium poznawcze na temat znaczenia różnic kulturowych w komunikacji biznesowej.Z recenzji prof. dr hab....
pozycja niedostępna