pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka - autor


okładka książki - Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Justyna M. Bugaj

Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Zawiera oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów zachodzących we współczesnych...
38.85 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM). Charakter i efekty perswazyjne
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM). Charakter i efekty perswazyjne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych...
38.85 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kierunki ewolucji nauk o zarządzaniu. Seria: Biznes i zarządzanie
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Katarzyna Czernek (red.)

Kierunki ewolucji nauk o zarządzaniu. Seria: Biznes i zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Praktycy i badacze szukający odpowiedzi na pytanie o efektywne sposoby działania współczesnych organizacji muszą stawić czoło licznym dylematom wynikającym z tempa i złożoności zmian w otoczeniu. Metody, narzędzia i działania,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aleksander S. Marcinkowski, Agata Motyl-Adamczyk

Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Analizowany przez Autorów temat jest ważny zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Praca stanowi ciekawe studium poznawcze na temat znaczenia różnic kulturowych w komunikacji biznesowej.Z recenzji prof. dr hab....
pozycja niedostępna