Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Bartosik-Purgat
Małgorzata Bartosik-Purgat - autor
Małgorzata Bartosik-Purgat
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka; The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social...
72.03
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Małgorzata Bartosik-Purgat
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.Autorka...
pozycja niedostępna
Małgorzata Bartosik-Purgat, Alicja Hadryś-Nowak (red.)
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Monografia Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku stanowi próbę przedstawienia wieloaspektowości i złożoności funkcjonowania przedsiębiorstw w globalnej wiosce. Jej Autorzy prezentują różnorodne zagadnienia zarówno...
pozycja niedostępna
Małgorzata Bartosik-Purgat (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka; Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w...
67.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Małgorzata Bartosik-Purgat
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych wraz z ich wadami i zaletami oraz ich różnice na poszczególnych rynkach....
pozycja niedostępna
Małgorzata Bartosik-Purgat
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka; Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania...
pozycja niedostępna
Małgorzata Bartosik-Purgat
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Podręcznik szczegółowo omawia różnice kulturowe oraz ich wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. Zawiera on wiele przykładów sukcesów i niepowodzeń firm międzynarodowych, w których aspekt kulturowy odegrał...
pozycja niedostępna