Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Adamik-Szysiak
Małgorzata Adamik-Szysiak - autor
Małgorzata Adamik-Szysiak
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda; Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z...
50.45
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Prezentowana monografia stanowi kontynuację zainicjowanego cyklu wydawniczego ukazującego różne perspektywy badawcze relacji i współzależności obserwowanych między światem polityki i mediów, w tym rozważań nad postępującym...
32.06
Wyślemy w czasie: 24 h
Małgorzata Adamik-Szysiak, Agnieszka Łukasik-Turecka, Beata Romiszewska
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, który szczególnie uwzględnia...
34.19
Wyślemy w czasie: 24 h
Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka; Książka pod redakcją Małgorzaty Adamik-Szysiak jest zbiorem studiów których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media - polityka polityka - media. Autorzy w swych rozważaniach...
40.62
Wyślemy w czasie: 24 h
Małgorzata Adamik-Szysiak
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka; Dobrze że pojawiła się publikacja poświęcona telewizyjnej reklamie politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej zwłaszcza że na polskim rynku naukowym nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych....
34.23
Wyślemy w czasie: 7 dni