pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Adamik-Szysiak

Małgorzata Adamik-Szysiak - autor


okładka książki - Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Małgorzata Adamik-Szysiak

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: twarda;
Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z...
50.45 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa politologiczna i medioznawcza
Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)

Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa politologiczna i medioznawcza

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia stanowi kontynuację zainicjowanego cyklu wydawniczego ukazującego różne perspektywy badawcze relacji i współzależności obserwowanych między światem polityki i mediów, w tym rozważań nad postępującym...
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie
Małgorzata Adamik-Szysiak, Agnieszka Łukasik-Turecka, Beata Romiszewska

Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, który szczególnie uwzględnia...
34.19 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media i polityka. Relacje i współzależności
Małgorzata Adamik-Szysiak (red.)

Media i polityka. Relacje i współzależności

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka pod redakcją Małgorzaty Adamik-Szysiak jest zbiorem studiów których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media - polityka polityka - media. Autorzy w swych rozważaniach...
40.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Małgorzata Adamik-Szysiak

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Dobrze że pojawiła się publikacja poświęcona telewizyjnej reklamie politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej zwłaszcza że na polskim rynku naukowym nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych....
34.23 
Wyślemy w czasie: 7 dni