pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Magdalena Wróbel

Magdalena Wróbel - autor


okładka książki - Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej
Joanna Dzieńdziora, Mateusz Grzesiak, Magdalena Wróbel

Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz studentom na kierunkach zarządzanie, psychologia, socjologia. Autorzy...
42.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwanie dla zarządzania rozwojem
Magdalena Wróbel

Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwanie dla zarządzania rozwojem

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną...
57.40 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni