pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Magdalena Pataj

Magdalena Pataj - autor


okładka książki - Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Magdalena Pataj

Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala...
35.62 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach
Magdalena Pataj, Elżbieta Pawlak-Hejno (red.)

Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Zbiór ten zawiera cenne szkice i rozprawy, trafnie rozpoznające zagadnienie różnorodnego przekazywania treści politycznych lub wątków z polityką pośrednio związanych w dziełach literackich, utworach niefikcjonalnych i innych tekstach kultury, a także...
48.08 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Publicystyka Leopolda Ungera. w kierunku dziennikarstwa poważnego
Iwona Hofman, Ewelina Górka, Justyna Maguś, Magdalena Pataj

Publicystyka Leopolda Ungera. w kierunku dziennikarstwa poważnego

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Publicystyka Leopolda Ungera w kierunku dziennikarstwa...
44.69 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kobiety w sferze publicznej. Perspektywy interdyscyplinarne problemu
Magdalena Pataj (red.)

Kobiety w sferze publicznej. Perspektywy interdyscyplinarne problemu

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Badania interdyscyplinarne; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Studia nad miejscem i rolą kobiet w sferze publicznej mają charakter interdyscyplinarny, czego odzwierciedleniem jest m.in. struktura niniejszej publikacji. Analizy dotyczące sposobu prezentowania kobiet w mediach, stereotypów związanych z...
35.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kobiety w sferze publicznej. Teoria i praktyka
Magdalena Pataj (red.)

Kobiety w sferze publicznej. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Temat uczestnictwa, obecności oraz wykluczenia kobiet w poszczególnych sferach życia społecznego jest wciąż aktualny, charakteryzuje się dynamiką oraz ciągłymi przemianami. Rozwój mediów, przeobrażenia społeczne i kulturowe, wydarzenia polityczne...
35.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - (Nie)obecność kobiet w przestrzeni publicznej
Magdalena Pataj (red.)

(Nie)obecność kobiet w przestrzeni publicznej

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie o miejsce kobiet we współczesnej agorze trzech podstawowych dziedzin: polityki, rynku pracy, mediów. Udokumentowano sytuację przede wszystkim w Polsce,...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h