Księgarnia »
Indeks autorów »
Magdalena M. Stuss
Magdalena M. Stuss - autor
Magdalena M. Stuss
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka; Wartość tej monografii wynika zarówno z podjęcia przez Autorkę tematyki o istotnym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak i z aktualności analizowanych zjawisk. Z jednej strony zarządzanie talentami jest koncepcją...
37.07
Wyślemy w czasie: 24 h
Magdalena M. Stuss
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Fuzje i przejęcia są złożonymi przedsięwzięciami opartymi na precyzyjnej koordynacji zróżnicowanych działań ekonomicznych, prawnych, technicznych i społecznych. Czynnikiem sukcesu podjętej inicjatywy mariażowej jest zatem...
40.26
Wyślemy w czasie: 24 h
Magdalena M. Stuss
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka; Aspekt ludzki nie stanowi podstawowej przesłanki zawierania transakcji fuzji i przejęć, ale buduje fazę zarządzania po, tzw. post merger management (PMM). Za każdym działaniem w tej fazie kryje się...
pozycja niedostępna
Magdalena M. Stuss
Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; W procesie doskonalenia efektywności zarządzania firmą system oceniania zajmuje szczególne miejsce, wyznacza je bowiem sam proces podejmowania decyzji personalnych. Zasada oceniania menedżerów jako istotnego działania poprzedzającego decyzję...
pozycja niedostępna