pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Magdalena Krzyżanowska

Magdalena Krzyżanowska - autor


okłakda ebooka - Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Magdalena Krzyżanowska

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych,...
89.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Magdalena Krzyżanowska

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na - jak...
28.85 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing usług organizacji niekomercyjnych
Magdalena Krzyżanowska

Marketing usług organizacji niekomercyjnych

Książka. Wydawnictwo: Koźmiński ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z...
pozycja niedostępna