pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Magdalena Jaworowicz

Magdalena Jaworowicz - autor


okładka książki - Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji
Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy Odpowiedzi na...
45.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz

Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.Publikacja zawiera:- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing płci w komunikowaniu politycznym
Magdalena Jaworowicz

Marketing płci w komunikowaniu politycznym

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Płeć w wymiarze wizerunkowym jest komunikowana m.in. przez wygląd, mowę ciała, styl wypowiedzi, sposób bycia, ale również przez (przywoływane publicznie) działania w sferze prywatnej szczególnie te polegające na odgrywaniu ról...
pozycja niedostępna

okładka książki - Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Magdalena Jaworowicz

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast...
53.01 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni