pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Magdalena Jaciow

Magdalena Jaciow - autor


okładka książki - Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku
Magdalena Jaciow

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
W rozdziale I zdefiniowano pojęcie badań rynku, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku...
19.90 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - E-konsument w Europie. Komparatywna analiza zachowań
Magdalena Jaciow, Agata Stolecka-Makowska, Robert Wolny

E-konsument w Europie. Komparatywna analiza zachowań

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Polski e-konsument - typologia, zachowania
Magdalena Jaciow, Robert Wolny

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały byćegzotyczną nowością, stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów...
pozycja niedostępna