pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Magdalena Florek

Magdalena Florek - autor


okładka książki - Promocja miast. Nowa Perspektywa
Anna Proszowska-Sala, Magdalena Florek

Promocja miast. Nowa Perspektywa

Książka. Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Marka miasta to jego opowieść. Opowieść, która nigdy się nie kończy. Trzeba ją snuć na tyle umiejętnie, aby zachwycała i pociągała za sobą tysiące ludzi. Najważniejszym zadaniem jakie stoi przed...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski

Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą...
58.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury
Magdalena Florek, Anna Augustyn

Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury

Książka. Wydawnictwo: KSIĘGARNIA EKONOMICZNA KAZIMIERZ LEKI FILIA NAUKOWA ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia
Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska

Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing terytorialny. Studia przypadków
Magdalena Florek, Karolina Janiszewska

Marketing terytorialny. Studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Od kilku lat obserwujemy w Polsce wyraźną intensyfikację działań marketingowych podejmowanych przez jednostki terytorialne każdej skali. Promocja miast, opracowywanie strategii marketingowych produktów turystycznych, budowanie marek regionów stały...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy marketingu terytorialnego
Magdalena Florek

Podstawy marketingu terytorialnego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Uniwersalna koncepcja marketingu znajduje swe zastosowanie nieomal w każdej dziedzinie życia gospodarczego i społecznego. Czerpanie z zasobów wiedzy marketingowej stało się faktem i jednocześnie koniecznością również w przypadku terytoriów....
pozycja niedostępna