Księgarnia »
Indeks autorów »
Magdalena Florek
Magdalena Florek - autor
Anna Proszowska-Sala, Magdalena Florek
Książka. Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda; Marka miasta to jego opowieść. Opowieść, która nigdy się nie kończy. Trzeba ją snuć na tyle umiejętnie, aby zachwycała i pociągała za sobą tysiące ludzi. Najważniejszym zadaniem jakie stoi przed...
pozycja niedostępna
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka; Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą...
58.07
Wyślemy w czasie: 24 h
Magdalena Florek, Anna Augustyn
Książka. Wydawnictwo: KSIĘGARNIA EKONOMICZNA KAZIMIERZ LEKI FILIA NAUKOWA ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; ...
pozycja niedostępna
Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska
Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka; Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej...
pozycja niedostępna
Magdalena Florek, Karolina Janiszewska
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka; Od kilku lat obserwujemy w Polsce wyraźną intensyfikację działań marketingowych podejmowanych przez jednostki terytorialne każdej skali. Promocja miast, opracowywanie strategii marketingowych produktów turystycznych, budowanie marek regionów stały...
pozycja niedostępna
Magdalena Florek
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka; Uniwersalna koncepcja marketingu znajduje swe zastosowanie nieomal w każdej dziedzinie życia gospodarczego i społecznego. Czerpanie z zasobów wiedzy marketingowej stało się faktem i jednocześnie koniecznością również w przypadku terytoriów....
pozycja niedostępna