pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Maciej Tesławski

Maciej Tesławski - autor


okładka książki - Konsument wierny jak pies
Maciej Tesławski

Konsument wierny jak pies

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Techniki promocji sprzedaży
Maciej Tesławski

Techniki promocji sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
Maciej Tesławski (red.)

Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Praktyka brandingu
Maciej Tesławski

Praktyka brandingu

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej....
pozycja niedostępna

okładka książki - Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
Maciej Tesławski

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce. Klient lojalny,...
pozycja niedostępna