pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Maciej Mitręga

Maciej Mitręga - autor


okładka książki - Marketing relacji - teoria i praktyka
Maciej Mitręga

Marketing relacji - teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów...
40.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie projektem. Podręcznik przyszłego Pma
Maciej Mitręga

Zarządzanie projektem. Podręcznik przyszłego Pma

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Zarządzanie projektami jest wciąż aktualną dziedziną wiedzy, szczególnie w dobie dynamicznie zmieniającej się gospodarki. Statystyki zakończonych projektów zbierane na całym świecie pokazują dobitnie, że nie wszystkie projekty kończą się sukcesem, a w...
52.67 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing relacji - teoria i praktyka
Maciej Mitręga

Marketing relacji - teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania...
30.06 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Academic teachers under stress in the publish or perish era
Anna Wieczorek, Maciej Mitręga

Academic teachers under stress in the publish or perish era

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Materiały dla nauczycieli; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
This book is dedicated to all scholars from all over the world that choose very difficult profession and struggle nowadays with publish and perish academic culture. The empirical study presented in the book focuses on academic teacher stress. We...
51.00 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing relacji. Teoria i praktyka
Maciej Mitręga

Marketing relacji. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z...
pozycja niedostępna