Księgarnia »
Indeks autorów »
Maciej Mitręga
Maciej Mitręga - autor
Maciej Mitręga
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów...
40.94
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Maciej Mitręga
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka; Zarządzanie projektami jest wciąż aktualną dziedziną wiedzy, szczególnie w dobie dynamicznie zmieniającej się gospodarki. Statystyki zakończonych projektów zbierane na całym świecie pokazują dobitnie, że nie wszystkie projekty kończą się sukcesem, a w...
54.25
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Maciej Mitręga
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka; Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania...
34.95
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Anna Wieczorek, Maciej Mitręga
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Materiały dla nauczycieli; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka; This book is dedicated to all scholars from all over the world that choose very difficult profession and struggle nowadays with publish and perish academic culture. The empirical study presented in the book focuses on academic teacher stress. We...
51.00
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Maciej Mitręga
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z...
pozycja niedostępna