pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Maciej Dębski

Maciej Dębski - autor


okładka książki - Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu,...
42.17 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Polityka turystyczna. Powstanie - rozwój - główne obszary
Hanna Zawistowska, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz

Polityka turystyczna. Powstanie - rozwój - główne obszary

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreowanie silnej marki
Maciej Dębski

Kreowanie silnej marki

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Marketing bez tajemnic jest serią praktycznych poradników z poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - pokazując rozwiązania sprawdzone w praktyce - tłumaczą, jak radzić sobie z konkretnymi problemami pojawiającymi się w firmie. Poradniki...
pozycja niedostępna