Księgarnia »
Indeks autorów »
Łukasz Wróblewski
Łukasz Wróblewski - autor
Łukasz Wróblewski
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka; W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą...
55.87
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 3-5 dni
Łukasz Wróblewski (red.)
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka; Transformacja ustrojowa wyznaczyła instytucjom kultury, trudniejszą niż przedsiębiorstwom, drogę rozwoju w gospodarce rynkowej. Sam opis tej drogi wymaga interdyscyplinarnych analiz, czemu sprostali Autorzy prezentowanej Czytelnikom...
pozycja niedostępna
Anna Łebkowska, Łukasz Wróblewski, Patrycja Badysiak (red.)
Książka. Wydawnictwo: Nomos ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Uważam tom za bardzo cenny i interesujący ogląd problematyki haptyczności w kulturze - nie tylko europejskiej. Obserwacje obejmują szeroki i zróżnicowany zakres zjawisk artystycznych - literaturę...
pozycja niedostępna
Łukasz Wróblewski, Aleksandra Giza (red.)
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka ze skrzydełka; Rozkosz należy do tych fenomenów, które opierają się jednoznacznej definicji. Lokuje się na granicy tego, co popędowe, afektywne i kulturowe, a sposób jej przeżywania i rozumienia silnie zależy od kontekstu, w jakim się pojawia i w jakim...
pozycja niedostępna
Łukasz Wróblewski
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu...
pozycja niedostępna
Łukasz Wróblewski
Książka. Wydawnictwo: Nomos ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Autor sięga po kategorię wstrętu i konsekwentnie przymierza ją do kolejnych utworów Doroty Masłowskiej. Udaje mu się przy tym zrealizować założony cel, tj. pokazać dotychczasowy dorobek autorki Wojny polsko-ruskiej jako spójną całość,...
pozycja niedostępna
Łukasz Wróblewski (red.)
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka; Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr,...
pozycja niedostępna
Łukasz Wróblewski
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka; Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to...
pozycja niedostępna