pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Łukasz Wróblewski

Łukasz Wróblewski - autor


okładka książki - Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
Łukasz Wróblewski

Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą...
55.87 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze
Łukasz Wróblewski (red.)

Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Transformacja ustrojowa wyznaczyła instytucjom kultury, trudniejszą niż przedsiębiorstwom, drogę rozwoju w gospodarce rynkowej. Sam opis tej drogi wymaga interdyscyplinarnych analiz, czemu sprostali Autorzy prezentowanej Czytelnikom...
pozycja niedostępna

okładka książki - W kulturze dotyku? Dotyk i jego reprezentacje w tekstach kultury
Anna Łebkowska, Łukasz Wróblewski, Patrycja Badysiak (red.)

W kulturze dotyku? Dotyk i jego reprezentacje w tekstach kultury

Książka. Wydawnictwo: Nomos ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Uważam tom za bardzo cenny i interesujący ogląd problematyki haptyczności w kulturze - nie tylko europejskiej. Obserwacje obejmują szeroki i zróżnicowany zakres zjawisk artystycznych - literaturę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rozkosz w kulturze
Łukasz Wróblewski, Aleksandra Giza (red.)

Rozkosz w kulturze

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Rozkosz należy do tych fenomenów, które opierają się jednoznacznej definicji. Lokuje się na granicy tego, co popędowe, afektywne i kulturowe, a sposób jej przeżywania i rozumienia silnie zależy od kontekstu, w jakim się pojawia i w jakim...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Łukasz Wróblewski

Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Masłowska: opowieść o wstręcie
Łukasz Wróblewski

Masłowska: opowieść o wstręcie

Książka. Wydawnictwo: Nomos ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Autor sięga po kategorię wstrętu i konsekwentnie przymierza ją do kolejnych utworów Doroty Masłowskiej. Udaje mu się przy tym zrealizować założony cel, tj. pokazać dotychczasowy dorobek autorki Wojny polsko-ruskiej jako spójną całość,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie w instytucjach kultury
Łukasz Wróblewski (red.)

Zarządzanie w instytucjach kultury

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie marketingowe w instytucjach kultury
Łukasz Wróblewski

Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to...
pozycja niedostępna